Pomoc

Jak kupować w naszym sklepie ?

Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.

Zadzwoń pod numer +48 42 640 36 79
Napisz do nassklep@eldar.com.pl
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby :
  • Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
  • Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta ( rejestrację ), bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
  • Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.

Zamówienia towarów w sklepie dokonujesz poprzez wybór towaru, koloru i odpowiedniego rozmiaru i skorzystanie z opcji Dodaj do koszyka. Po zakończeniu wyboru towarów klikając w koszyk możesz dokonać usunięcia wybranego towaru z koszyka, możesz zmienić ilość zamawianego towaru. Zobaczysz także wartość wybranych towarów. Poprzez Przejdź dalej zostaniesz poprowadzony poprzez cały proces zamówienia, podając niezbędne dane do realizacji zamówienia i wybierając sposób wysyłki i zapłaty za zamówienie.
Po złożeniu zamówienia na swoim koncie możesz śledzić co dzieje się dalej z Twoim zakupem.
Bezpieczeństwo
Jeżeli zakupiłeś towar i nie otrzymałeś wysyłki - skontaktuj się z nami mailowo albo telefonicznie. 

Pamiętaj że obsługa naszego sklepu nigdy nie będzie prosić o podanie Twoich danych logowania do sklepu, do systemu bankowości elektronicznej bądź danych do konta poczty elektronicznej. Jeżeli otrzymałeś taką prośbę podpisaną przez nas - skontaktuj się niezwłocznie z nami telefonicznie bądź mailowo w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. 

Nigdy nie udostępniaj danych do logowania do sklepów, serwisów bankowych bądź konta e-mail osobom trzecim, a hasła przechowuj w bezpiecznym miejscu.

Sprawy techniczne
Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas.
  • Nie mogę zalogować się do sklepu
    Jeżeli zapomniałeś loginu bądź hasła - na oknie logowania skorzystaj z opcji przypomnienia loginu bądź zmiany hasła
  • Nie dochodzą do mnie powiadomienia e-mail
    Sprawdź czy podałeś poprawny adres e-mai, bardzo często pomyłka dotyczy przestawionej literki bądź niepoprawnie podanego adresu e-mail.
    Adres e-mail zaktualizujesz na swoim koncie klienta w naszym sklepie. Jeżeli adres jest poprawny - sprawdź czy skrzynka e-mail nie jest przepełniona.
  • Występuje problem z kupowaniem przedmiotów
    Do koszyka możesz dodać dany przedmiot po wybraniu dostępnego dla przedmiotu koloru oraz odpowiedniego rozmiaru. Dostępne kolory i rozmiary wyświetlają się na stronie z przedmiotem. Jeżeli kolor lub rozmiar został wybrany niepoprawnie a nie złożono jeszcze zamówienia - usuń daną pozycję z koszyka, jeżeli zamówienie zostało już złożone - skontaktuj się z obsługą sklepu w celu jego anulowania bądź poprawienia. 
    Wyboru dokonać można także pod warunkiem dostępności rozmiaru i koloru - o czym sklep informuje po wybraniu koloru i rozmiaru. Kolor czerwony z komentarzem o braku towaru na stanie uniemożliwia jego zamówienie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel