Pomoc
Jak kupować w naszym sklepie ?
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
Zadzwoń pod numer +48 42 640 36 79
Napisz do nassklep@eldar.com.pl
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby :
Po złożeniu zamówienia na swoim koncie możesz śledzić co dzieje się dalej z Twoim zakupem.
- Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta ( rejestrację ), bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
Po złożeniu zamówienia na swoim koncie możesz śledzić co dzieje się dalej z Twoim zakupem.
Bezpieczeństwo
Jeżeli zakupiłeś towar i nie otrzymałeś wysyłki - skontaktuj się z nami mailowo albo telefonicznie.
Pamiętaj że obsługa naszego sklepu nigdy nie będzie prosić o podanie Twoich danych logowania do sklepu, do systemu bankowości elektronicznej bądź danych do konta poczty elektronicznej. Jeżeli otrzymałeś taką prośbę podpisaną przez nas - skontaktuj się niezwłocznie z nami telefonicznie bądź mailowo w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Nigdy nie udostępniaj danych do logowania do sklepów, serwisów bankowych bądź konta e-mail osobom trzecim, a hasła przechowuj w bezpiecznym miejscu.
Sprawy techniczne
Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas.
- Nie mogę zalogować się do sklepu
Jeżeli zapomniałeś loginu bądź hasła - na oknie logowania skorzystaj z opcji przypomnienia loginu bądź zmiany hasła - Nie dochodzą do mnie powiadomienia e-mail
Sprawdź czy podałeś poprawny adres e-mai, bardzo często pomyłka dotyczy przestawionej literki bądź niepoprawnie podanego adresu e-mail.
Adres e-mail zaktualizujesz na swoim koncie klienta w naszym sklepie. Jeżeli adres jest poprawny - sprawdź czy skrzynka e-mail nie jest przepełniona. - Występuje problem z kupowaniem przedmiotów
Do koszyka możesz dodać dany przedmiot po wybraniu dostępnego dla przedmiotu koloru oraz odpowiedniego rozmiaru. Dostępne kolory i rozmiary wyświetlają się na stronie z przedmiotem. Jeżeli kolor lub rozmiar został wybrany niepoprawnie a nie złożono jeszcze zamówienia - usuń daną pozycję z koszyka, jeżeli zamówienie zostało już złożone - skontaktuj się z obsługą sklepu w celu jego anulowania bądź poprawienia.
Wyboru dokonać można także pod warunkiem dostępności rozmiaru i koloru - o czym sklep informuje po wybraniu koloru i rozmiaru. Kolor czerwony z komentarzem o braku towaru na stanie uniemożliwia jego zamówienie.